خداحافظی پرویزیان با بانک پارسیان / جواد شکرخواه سرپرست شد

  • ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • 813

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: شنیده‌ها حاکی است، کوروش پرویزیان که به‌عنوان مدیرعامل بانک پارسیان و رئیس کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی فعالیت می‌کرد، از این بانک خداحافظی کرده است.

به گزارش بانک مردم و به نقل از فابانیوز، شنیده‌ها حاکی است، کوروش پرویزیان که به‌عنوان مدیرعامل بانک پارسیان و رئیس کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی فعالیت می‌کرد، از این بانک خداحافظی کرده است. گفته شده یکی از مدیران عامل بانک ها رایزنی هایی را برای کرسی این بانک آغاز کرده است. همچنین جواد شکرخواه، عضو هیات مدیره این بانک به عنوان سرپرست مدیرعاملی بانک پارسیان انتخاب شده است.
گفته شده یکی از مدیران عامل بانک ها رایزنی هایی را برای کرسی این بانک آغاز کرده است. همچنین جواد شکرخواه، عضو هیات مدیره این بانک به عنوان سرپرست مدیرعاملی بانک پارسیان انتخاب شده است. به از جمله سوابق جواد شکرخواه می توان در پست معاونت اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اشاره کرد.

گفته می شود، دومینوی پرداخت خسارت در هلدینگ پارسیان ادامه دارد و پرویز فتاح، رییس ستاد اجرائی فرمان امام تغییرات بیشتری را مد نظر دارد.

پرویزیان دانش‌آموخته دکتری مدیریت از دانشگاه تهران است و تاکنون به‌عنوان مدرس در دانشگاه‌های تهران، تربیت مدرس و امام صادق (ص) فعالیت داشته است.

ثبت دیدگاه

ثبت