
پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر (8655) طی 10 روزگذشته به صورت 24 ساعته، پاسخگوی حدود 12 هزار تماس تلفنی بوده اند.
به گزارش بانک مردم و به نقل از روابط عمومی بانک شهر، برقراری ارتباط نزدیک با شهروندان با هدف شناخت بیش از پیش نیازها و بازتاب دیدگاههای آنان به عنوان اصلی مهم ، همواره در دستور کار بانک شهر قرار داشته است؛ درهمین راستا کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی این بانک (8655) از ابتدای سال جاری تاکنون در حدود 143 هزار تماس تلفنی را پاسخ داده اند.
شایان ذکر است طی 10 روز گذشته نیز، بیشترین تماس شهروندان و مشتریان شبکه بانکی مربوط به 25 خردادماه با بیش از یک هزار و 700 ارتباط و کمترین تماس نیز مربوط به 23 خرداد ماه با بیش از 500 ارتباط بوده است.
در حدود 80 درصد از کل پیامهای ثبت شده از ابتدای سال تاکنون در سامانه، نیز از سوی مشتریان بوده که بیشترین سهم تماس گیرندگان را به خود اختصاص داده اند.
پاسخگویی نظاممند، تسهیل در ارائه خدمات، پیگیری رضایتمندی مشتریان ،ایجاد پیوند و تعامل خوب با شهروندان و بازتاب دیدگاهها، پیشنهادها و انتقادات از مهم ترین اهداف سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر (8655) است.